Rabu, 8 Julai 2009

Tender Masak......

Salam...

Erm..cerita bab masak memasak..sekarang ni aku rajin lak memasak..heheheheh...selalu masak untuk papa jek..kali ni untuk ofis lak..2 hari lepas bos suruh wat preparation for breakfast untuk orang2 yang datang untuk menandatangi MOU...hehehehe....aku sajer meng'offer'kan diri untuk memasak..sebab kalau beli kat luar belum tentu sedap ye tak??..so aku bawakkan juga untuk budak
2 ofis...charges jugak ...hahahaha..nak buat bisnes kecik2...

Aku bangun seawal pukul 4.30 pagi sebab nak masak dalam jumlah yang banyak, pastu mana nak masak untuk bekal papa n jannah..so overall sempat jugaklah aku lakukan semuanya...datang ofis cepat ari nih...bekal untuk papa, aku masakkan telur masak taucu, ayam goreng dan
sayur taugeh goreng..yang ni aku tak sempat nak ambil gambar pasal bibik dah bangun (kang banyak plak soal dia..nape ambik gambar la..ble..ble..ble)..sempatlah aku bersahur ngan bihun singapore...sedap gak sesekali layan bihun...balik nanti aku nak berbuka apa yer???....Layan gambar jek la korang...




2 ulasan:

Unknown berkata...

sedapnyer tngk ko masak....hehe

beattey berkata...

heheheh..tengah rajin posh...aku amik la gambar..kalau tak...memang tak merasa la ko tgk hasil masakan aku...jom ar mai umah aku...