Jumaat, 23 April 2010

Mari BerkungFu....!!!!!!!!!


Nah amik nih...
mee kungfu....hahahhaa....
edisi menu malas malam tadi..
sian en papa...bini mu kalau malam ada masa 30 minit jek...
so ini saje yang dapat disediakan....


sila redhooo....

yang penting kata en papa, ada bende yang nak dimakan...
yes..yes....itu yang nak mama dongaa...
cayalah pa....
licin papa bedal sambil berkungfu ngan budak jannah...
yang sekarang ni tak mau makan bersuap..
nak makan sendiri...
kalau kita suap mau bergolek2 kat lantai...

lantaklah jannah..
janji makan....
nape ek...2-3 menjak nih mama rajin memposting...
tak faham...tak faham....



7 ulasan:

ijan berkata...

Uish sedapnye mee kungfu. Nak golek2 kat lantai jugak la.hehe

Jojoe berkata...

tengok pun tau sedap..huhuh..untungnya en papa...

Beattey berkata...

ijan : mee kes nak cepat...nak golek2 ek..jadi jannah no 2,...nak kena babab tak???hehehehe

Jojoe : En papa bedal jek...tu sebab perut dia dah moncet...

Sitisifir10 berkata...

rajin memposting sbb ade mende nk dimasak...cuba kalu saye...ahahahahaha/// FAIL!!!!

aNa SuZaNa berkata...

wah sedapnyaaaaaa....

noradzlina.kamdani berkata...

mee kungfu..rajinnye yung msk, kenyang en papa

Beattey berkata...

Siti : selalu ade gak mende nak masak..tapi mungkin malas nak amik gambo kot...

ana : cedap tau....

lin : en papa sudah tidak terdaya nak menelan....