Selasa, 20 April 2010

Pembantu mama di dapur!!!!!..........



Ramai jugak yang bertanya2 tentang pembantu mama nih...
walaupun tak boleh lah membantu untuk masakan yang berat2..
setakat kalau korang nak buat 50 cucuk sate...
no hal punyalah...ikut kreativiti koranglah....
nak grill apa2 pun boleh..tapi agak2 la ngan capasity dia...
kalau nak grill ayam..janganlah ayam yang besar2...
yang boleh muat2 masuk bende ni lah..
kalau korang nak beli boleh dapatkan kat cosway...
Harga dia RM129.90 dengan 1 kupon k....
kalau takde kupon, jadilah ahli....beli la barang RM30...
dapat la satu kupon tu...
kalau beli harga retail mahal sikit kot...
tak ingat plak harga dia berapa..

Selain grill korang boleh jugak wat sandwich n waffle...
3 in 1 la kira2nya...
waffle sudah mama try...tapi bancuhannya tak umphh plak...
nantilah mama cari resepi lain...
mana tau boleh wat meniaga waffle lak depan umah....
ahaksssssss....
teringin nak wat waffle yang macam org buat jual tu...
crispy jek....

Sesape yang nak dapatkan tu, boleh la dapatkan ye...
especially KOG...yang berminat benar nampaknya...
heheheheheh....



9 ulasan:

tunbegia berkata...

sungguh rajin mencuba resepi,

salamm,

Beattey berkata...

bukannya apa tun...nak menambat hati suami la katakan...

kucingorengemok berkata...

ops nama kita tumpang glamer, hehe...

minat tu minat, tapi keinginan berderet- nak grill pan lah, nak pressure cooker lah, nak sink baru lah (pasal yang skrg dah nak roboh, haha) - kena masuk q

Beattey berkata...

saje nak bagi KOG glamer sesekali...

tapikan sink baru tu yang penting...bende penting takde tak boleh nak wat keje....hehehhe

noradzlina.kamdani berkata...

wah...so ni pun kene masuk list apa keinginan aku yek beatty...ingat nk buat mcm adamaya.."impian ku" so bile laki baca diary bole le dia tau apa yg aku nk tp blm dapt lagi gitu kah kah kah

Beattey berkata...

itu kalau dia faham..kalau baca pahtu buat2 tak faham macam mana lin??? jarang lelaki yang nak amik inisiatif macam tu,...

Tapi kalau laki ko faham, beruntung sehhh...

PUTUBAMBU berkata...

insyaallah..kita pun akan bakal beli gak mende ni nanti..

dok usha lama dah..
kupon pun byk dah..

jadi member bertahun-tahun..satu pan pun tak beli lagik..asik beli brg lain jek..

tgk beatty masak best2 jek...

DrSinga berkata...

boleh guna buat ketupat tak???
ah ah ah...
(nak nyampuk jugak walaupun tak reti masak...)
:)

Beattey berkata...

Putu : banyak kupon ek??? boleh bagi kita 1..hehehhe....

IS : nak buat ketupat???mana bleh...nak belajar buat ketupat leh...