Khamis, 15 April 2010

Sudah ku rasmikan.....!!!!!


Ni hasil daripada mixer kenwood tu...
walaupun rupa dan rasa tak mengecewakan..
tapi kelembutan tu adalah sangat "kureng"
So nanti saya nak ubah resepi ni pakai roti sosej tu sebagai rotinya....
roti yang ni ta
k gebu sangat...
nasib buat sikit..kalau buat banyak mau ku jadikan hidangan untuk ayam belaan En papa...
cuba lagi minggu depan ek....
malam ni adalah acara baking membaking plak..
harus tido lambat malam nih...
sebab esok b
esday En Papa...



Yang ni plak adalah hasil daripada menggunakan snack maker...
ikan pun boleh ku humb
ankan dalamnya...
cepat jek masak..
kalau guna kuali biasa mau makan 20 minit nak masak...
yang ni dalam 10 minit dah siap..
sonang kojo den..
bagi sesiapa nak dapatkan snack maker tu..
esok ku tempek gambar k...
entry takleh panjang2...
nak balik dah ni...
banyak barang nak beli..
ingat nak bikin sate guna snack maker tu..
kalau jadi la...
angan2 jek nih...bye....


7 ulasan:

noradzlina.kamdani berkata...

wah, mak yung rajin gak guna snack maker nih..berbaloi hubby belikan sbb isteri rajin guna

kucingorengemok berkata...

kita nak masukkan snack maker ni (eja dah betul? hehe) dalam birthday wishlist kita lah... bersama2 dengan pressure cooker sekali.

Beattey berkata...

lin : snack maker tu aku beli sendiri..nak harap en papa..entah kurun bile boleh dapat...

KOG : wah, bestnyer dapat buat wishlist...kalau saya wat wishlist untuk besday..takkan tertunai..guna jek apa yang ada kat dapur tu..huhuhuhu....(kedukut tul laki ku itu)...

Watierman, rmanbkr berkata...

Berbaloi-baloi Dik.....kalau beli guna sebaik mungkin....atas kreativiti....hasilnya...bikin kembang-kempis hidung kan?...Bravo!

DrSinga berkata...

kalau tak reti masak...beli snack maker nih...takde ada maknanya ek!!???
ngeeee.....

PUTUBAMBU berkata...

sedapnya chicken floss bread tu.. kita suka tau.. selalu beli kat bread story

Beattey berkata...

kak watie : memanglah kak...tapi en papa kata buat meyemak dapur jek..gajet memasak saya amat banyak...hehehhee....

IS : heheheh...ni boleh bikin KOG berasap...hikhikhik

Putu : kita buat sebab en papa suke no roti ni..sellau beli kat kedai roti...rugi...