Jumaat, 2 April 2010

Tak cukup....!!!!


Hari ni dapat berita sedih...
Allahyarham Mior Ahmad Fuad (Din Beramboi) telah kembali ke Rahmatullah...
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atasnya...
Tak sangkakan dia pergi begitu cepat...
Saya sukakan lawak jenakanya...
Yang pergi tetap pergi...yang tinggal tetap meneruskan hidup ini....

************************************************************

Yung plak rasanya macam tak cukup makan jek...
pagi tadi bangun lambat sikit..
sebab takyah masak lunch untuk En Papa..
En papa makan masakan maknya hari ni...
so, saya cuma goreng donut n pau kacang merah untuk sarapan...
donut tu pun yang dah saya frozenkan...
lagilah mudah...goreng pastu ngap...
takyah nak fikir nak uli pastu tunggu kembang...
inilah hasil daripada susah payah hari tu...
membuat donut frozen...bila nak mkan tinggal goreng saje...
masih ada lagi baki dalam freezer tu...

Tapikan, lepas bersiap dan mandikan jannah....
Saya tengok donut yang saya goreng 16 biji tu...
sudah banyak disental oleh En Papa...
rupanya dia makan sebelum pi mandi...
apa daaaa.....
makanya saya cuma dapat makan 2 biji jek tanpa bawak bekal...
first time tak bawak bekal gi ofis...
Itu ler rasa macam tak cukup makan jek...

Dah namanya rezeki,
ada plak yang ajak tumpang sekaki makan roti jala,
pastu ada yang belanja roti kosong...
so tengahari ni akan dipenuhi dengan aktiviti tido yer kawan2...
balik umah nanti baru makan...

Agak-agaknya, esok dapat tak kita masuk rumah baru En Papa.......????



2 ulasan:

tunbegia berkata...

janganla kempunan,

salamm,

Beattey berkata...

setakat ni kempunan nak makan nandos...