Isnin, 26 April 2010

Menu Untuk Papa..!!!!!!!!!!


Hari ni kan mama malas nak masak yang hebat2 untuk En Papa....
cuma masak daging merah dan potong2 kacang botol buat ulam jek...
ni kerana mama nak layan tekak mama lak...
mama teringin nak makan mee rebus..
bangun pagi tetiba rasa nak makan mee rebus...
dah la bahan2 tak sediakan dari malam...
ni kira mee rebus ad-hoc la..
tak rancang pun....
layan gambar k....



6 ulasan:

Ina Hashim berkata...

salam ziarah...perghhh..merembesss menu2 semuanya

noradzlina.kamdani berkata...

ad hoc pun nampak cam sedap jek...

Beattey berkata...

Ina : salam too...merembess ye...menu hari ni lagi la...boleh tertonggeng...

lin : adhoc aku, sorang umat pun tak leh jejak dapur aku masa tengah masak..mau kena leter ngan aku...hahahah

kucingorengemok berkata...

tu mi rebus ke udang rebus? hehe

DrSinga berkata...

terpacak togehnya...
buang conet ekor tak??

Beattey berkata...

KOG : mee dia kat bawah..tak nampak...banyak sangat udangnya....

IS : tak kuasa nak buang ekor...tak rajin ler...kira halal la tu...