Selasa, 3 November 2009

Cerita-ceriti Jannah....

haiyyooo...

malam tadi mama tak cukup tido..jannah si baby besar diserang kembong perut..apa ke he nyer kombung paruit...bukannyer baby kecik lagi...his..hisss...

tahan dia tak tido dari pukul 1 sampai la pukul 4 pagi..omak eh nak kena bangun pukul 5 pagi sharp..itu pun dah curik2 tido..kalau tak pukul 4.30 wajib bangun....kenapa la anak mama sorang ni..dah la sebelum tido muntahkan roti naan yang mak lang dia suapkan....kena plak time dia muntah tu, mama dah ready nak tidokan dia....aje betol la budak nih...tapi mama redo...sebab masa dia nak bermanja ngan mama am
at terhad....itu la masa dia nak bermanja dengan mendera mama dia..uhuks....




nak cerita pasal majlis sambutan besday dia...petang jumaat tu aku pukul canang kat semua orang yang aku nak sambut besday Yanna (panggilan kat kg..mak aku ler nih, dia kata org takde gigi mmg sebutannyer gitewwww...). So petang tu jugak aku membeli bahan2 nak buat nasi ayam dan yang seangkatan dengannyer...masak untuk 15 org makan adalah mengambil masa selama 45 minit (termasuklah nak siang ayam bagai)...aci tak..mak aku rileks goyang kaki jaga si budak janna
h ni.....

best woo..malam tu...mmg tak dapat nak lupekan...sebab apa, aku makan sepinggan nasi ayam ..tak pernah2 aku makan sepinggan penuh nasik (sejak mendietkan diri)....pulun sehhhh.....laki aku pun tokojut....betul ke mama yang makan nih....???tapi mmg kat kg adalah acara makan2 yang paling best la....lagi la kalau mak aku yang masak...adalah saya sayang mak saya!!!!


bile lagi la nak wat acara makan2 macam ni lagi...tunggu lepas raya haji nanti.....huwwwaaaa....