Khamis, 5 November 2009

Puas hati...cukup puas hati...

Salam...

Semalam tak larat nak mem'baking' sebab lepas solat isya' jek terus layu...hahahaha..tido ler jawabnye mama n jannah....pastu pukul 4 pagi dah terjaga sebab dah lebih had tido kot...dok relaks jap gesel2 mata kasik bukak..pukul 4.15 baru bangun gi dapur....jadik berlangsunglah aktiviti uli2 aidiladha...hua3x...menguli dengan penuh tekad dan kesabaran...akhirnyer berjaya jugak..kali ni roti ni mmg menjadik dan sungguh gebus sekali...en papa tersenyum manja sebab teringat zaman bercintun kat KLCC ngan mama masa muda2 dulu...tiap kali dating mesti beli roti boy tu..en papa kata roti boy mama lagi sedap...waduh...rasa nak peluk cium jek papa kat dapur tadi...ooopppssss...takleh, malu...bebudak lom gi sekolah lagi...



Budak2 (anak2 sedaraku) pun bawak bekal roti boy...en papa pun bawak bekal rotiboy selain bekal untuk lunch dia...hari ni lauk en papa sempoi2 jek..tak dapek nak masak berat2 coz ari ni bawak jannah gi cucuk untuk umur 1 tahun....papa bawak ikan cencaru sumbat, bendi masak bening dan ayam panggang 5 star aje...walaupun sempoi tapi tetap sedap...chewahhhh...mama bawak jugak bekal macam en papa tapi takde nasik hokey...99HTN..tengah berpantang nih...hehhehe



Sekian melaporkan dari bilik berita......

8 ulasan:

kucingorengemok berkata...

haa? buat roti kul 4.30 pagi? :| ku terkedu kekaguman...

Beattey berkata...

hehhehee..tak tau buat apa..nak habiskan topping yang sy buat hari tu...

daripada dok tersadai..baiklah habiskannya...

tapi dalam hati ni berkata2...

adalah lebih baik solat tahajut dari menguli roti di subuh hari....

MamaFaMi berkata...

Ooo kalau nak roti gebu, kena uli kol 4 pagi ke? Hihihi.... tak kuasa mak! Ahakss...

Ala apa salahnya nak peluk cium papa kat dapur depan anak-anak... okay apa... menunjukkan kemesraan depan anak-anak.. pas tu jangan lak lupa peluk cium anak-anak sekali... barulah diorang tak rasa berat sebelah...

Sitisifir10 berkata...

uuu.....kul 5-5.30 pun dah cukup siksa...apatah pula 430...ehehehe

Beattey berkata...

mamafami....

kita budak baru belajar....hehehe..kalau mamafami dah terel..

terpaksa uli pukul 4 pagi sebab sy nak masak bekal untuk hubby...takut tak cukup masa..sy kuar p keje pukul 7.15..jd masa tu singkat sgt...

Beattey berkata...

sitisifir10,

nak buat macam mana..itu jek masa yang kita ada...

mamafami...

nak peluk cium depan anak2 sendiri takpe...ini anak2 sedara..kang dia kata kita daring lelebih lak ngan paksu dia...

adianiez AIDA berkata...

sedap nyer tgk gambo...!

Beattey berkata...

sesedap rasanyer aida...