Selasa, 10 November 2009

Org Giant Dengki kat Aku ke???


Sakit hati semalam...

terubat bile aku bawak bekal satu tupperware besar dan penuh sayur campur...

mau taknyer...

aku beli sayur campur kat giant semalam...

adalah sangat mahal...RM2.50...

dan kuantitinyer yang sangat ciput....tak setara ngan harganya....

Wahai akak giant...saya takkan beli ngan akak lagi...

akak dengki kat saya yer...

bukan senang tau orang nak dapat duit saya ni...

sebab saya adalah saaaaaaannnnggggaaaat jarang dan kadang-kadang jek beli kat luar....

niat hati kalau murah saya boleh beli lagi....

kali ni...i'm sorrryyy....

sama kes macam pakcik kat foodcourt setiawangsa ni...

aku tanya dia pasal telur dadar..tak pasal2 dia kutuk aku balik....

"patut lah bulat, suke makan telor"....

pakcik yang budiman, saya bukan mintak telur dadar tu...saya beli tawwww....

adalah aku sangat menyampah ngan peniaga yang macam ni....

mulut macam lo**ka**

sampai sekarang kalau budak kat ofis ni ajak aku gi makan....aku kena tanya dulu kat mana, kalau kedai pakcik tu...

KIRIM SALAM LERRRR!!!!!!!!!!!!


p/s : adakah aku yang emo???





15 ulasan:

Sitisifir10 berkata...

huhu....toksah dilayan de...mulut org mmg mcm tu....tak gi kelas komunikasi kot :P

Beattey berkata...

itu ler siti...

bikin hangin...

tapi untuk mengelakkan sakit ati...

jgn p mkn kat luar..masak lagi baik..

LiAnA berkata...

mak aii mulutt takder insuran...

Beattey berkata...

hehehehe...

tapikan kalau tgk muke pakcik tu..macam kesian jek...

muke suci jek org kata...

Mia-Ina berkata...

hehe..tu kata2 inspirasi..ramai org leh jd smgt nak kurus ats dsr kata-kata org yg x sedap di dengar..mari kte kuruskan lg muke yg bulat..mia pun same kak..bdn dh kurus,.,pipi tembam lg..hehe

Beattey berkata...

akak ni besar lagi mia...mmg biasa la tembam tu tak leh nak susut2...

tapikan, mmg le boleh jadikan kata2 inspirasi...

tapi ade jugak unsur2 diskriminasi...adik2 ofis yang comel lote ni dia bagi murah jek..padahal, makan macam2...

akak yang makan nasi separuh ngan sayur lagi mahal....

tension jadik org gemuk nih...

kucingorengemok berkata...

uikkk, mulut! buat kelakor tak kena tempat kan... tak kelakor pun, nyampah!

Beattey berkata...

betul tu KOG...

lain kali aku nak wat kelako...

telur pakcik ada???

hahahaha...

wakakakaka....

PFS6450 berkata...

sabo beattey sabo! abaikan langau2 tak sekolah :D. amik kata2 langau itu utk memperkasakan usaha diet :D. [wah! ayat haku :P]

Beattey berkata...

thanks miza...

jeles tau tgk miza yg dah kecik..comel...cute...

PFS6450 berkata...

Semua orang akan mengecik Beatty. Saya percaya, u pun akan kecik. Bezanyer, masa, usaha dan determination - how bad we want it, is up to us! Trust ur self! Chekgu ckp, usaha tangga kejayaan, sgt2 betol chekgu itu cakap. Baru sikalang sy percaya hik3x. Mari panjat tangga sama2.

ps: saya jeles tgk org pandai masak. mari kita menjeleskan dirik masing2 akekeke :P. Jeles positif nih baek untuk kesehatan *wink*

Beattey berkata...

huhuhu....

betul tu miza...usaha tangga kejayaan...cuba kadang2 fed up jugak..tapi mulai dari hri ni sy nak lebihkan workout sy...

p/s: kita taklah pandai masak sgt...cuma baru nak belajar sesikit..kui3x...

geraugebang berkata...

Haa, sib baik tak de lastik. lastik kacang betul-betul tang lubang hidung dia, masuk terus jadi naj**. he he he. Kurang asem.

Beattey berkata...

mmg kureng asem...

Sitisifir10 berkata...

betul2, masak sendiri boleh buat deko deko deko lagik... :P