Khamis, 26 November 2009

Tade Keje Lain eekkkk?????


Memang tade keje...semua dah settle semalam...
So, aktiviti saya hari ini adalah....
Percaya atau tidak...
Saya telah mengayam ketupat di dalam opis...
sebab hari ini adalah aktiviti bebas...

Saya beli kat pasar tani setiawangsa...
Betul2 kat bawah opis...
Meriah sakan..macam nak menyambut aidilfitri...
saya pun turut menyertai mereka-mereka yang sakan untuk membuat persiapan aidiladha..
Disebabkan saya bekerja hari ini...
Saya juga sempat membuat persiapan aidiladha dengan menganyam ketupat (50 biji ye..setakat sekarang ni baru siap 5 biji)...
balik nanti dah senang keje saya..
Tinggal nak masukkan beras dan rebus...
Raya ni saya tak pulang ke kampung (muo)...
Jadi raya syok sendiri kat KL....
Tadi saya call mak, mak kata dia tengah menjerang ketupat...
Sedih tau saya..sebab selalunye itu mmg keje saya selain daripada memasak lauk pauk...

Untuk esok, menu hari raya saya ialah ayam masak merah, kari daging dan rendang daging...(saya tak suke lodeh, tapi kuah kacang pun ok gak)
Itu jek la..lagipun orang kat rumah tu tak makan sangat ketupat...
nanti ketupat yang banyak tu, saya sedekah la kat jiran2..
tak dapat la nak sedekah lauk sekali...
nak rasa lauk..mai datang umah...

Aktiviti bebas saya kat opis..
selain daripada kemas meja saya yang berselerak, check fax, angkat fon...
Mak Yung ini hanya makan biskut n shake herbalife jek pagi ni...
apa kesss?????


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kita boring kat klinik...
takde orang sakit!!!
semua dah balik kampung!!
nak datang raya boleh???
:)

Beattey berkata...

boleh..datang la..

dialu2kan DR S...

:))