Rabu, 18 November 2009

Update 99 HTN...(5 hari)



Kredit to : Amy Alldis (flickr.com)

Hari ni saya nak update daily menu saya..banyak jugak yang bad day...kononnyer nak buat analisis macam psf6450 (miza), tapi takde masa la...

13/11/2009 (Jumaat)
Breakfast : mee goreng basah + air teh
Lunch : shake herbalife + air 1 liter
Dinner : 1 chicken nugget + roti + air manggo

14/11/2009 (Sabtu)
Breakfast : mee suah + 2 chicken nugget + air suam
Lunch : udang goreng tepung + sayur campur + air manis
Dinner : tak makan

15/11/2009 (Ahad)
Breakfast : mee suah + chicke nugget + air suam
Lunch : udang goreng tepung + sayur campur + air manis
Dinner : tak makan

16/11/2009 (Isnin)
Breakfast : bihun goreng + jemput2 + air suam
Lunch : sayur campur + roti manis+ air oren
Dinner : 1 ketul ayam goreng + 1 ketul ayam gulai + 1 mangkuk kecil yee mee

17/11/2009 (Selasa)
Breakfast : shake herbalife + air suam
Lunch : yogurt + keropok lekor + air teh
Dinner : tak makan

Plan untuk hari ini..

18/11/2009 (Rabu)
Breakfast : shake herbalife + air suam
Lunch : mee sup + kacang botol goreng belacan + air suam
Dinner : tak makan

Sebenarnya, sejak bermulanyer 99HTN, berat saya telah bertambah sebanyak 3kg...memang la saya tak makan nasi, tapi selera makan saya tak seperti selalu....macam sewaktu saya peknen dulu...tapi tak tau la sekarang ni asyik pening2 jek...sekarang pun dah lewat jugak...lagipun saya kerapkan makan untuk menambah susu...sekarang susu badan saya dah bertambah jadi saya dah boleh diet semula....jadi saya tak tahu mana satu penyebab membuatkan selera makan saya bertambah....

adakah????

mungkin ya dan mungkin tidak...

kita tengok result doktor jumaat depan...

kalau positif, penyertaan saya dalam 99HTN adalah terbatal serta merta....

.
.
.
.
.


8 ulasan:

kucingorengemok berkata...

adakahhh? hehe... tolak nasi dapat baby, ok gak

berat kita pun makin naik (walaupun takde la tak makan nasi langsung), mari kita salahkan cuaca sejuk!

Beattey berkata...

heheheh..takut gak ni..dah banyak ari lewat KOG...

mmg kena salahkan cuaca sejuk untuk 2-2 sebab....wakakakak....(faham ke KOG???)

bintangku berkata...

ha ha ha... salahkan cuaca erk... I paham... I paham...

Beattey berkata...

pandainyerrrr!!!!!!!!

PUTUBAMBU berkata...

takpe lah kalau takde rezeki nak kuruskan badan (dgn drastiknya)
tapi dapat rezeki lagi besar...

best tu..!

dulu2 kita ada makan herbalife jugak... kita turun 6kg dlm masa 5 bulan..

kira lambat gak le nak turun..tapi better le dari takde..pasal kita ni jenis cepat naik tapi lambat turun berat..huhu

Tanpa Nama berkata...

kita dah kurus sikit...
tang telinga...
wakakakaka.....

noradzlina.kamdani berkata...

beatty...
nnt jgn lupe bgtau hasilnye yek...

Beattey berkata...

Putu,

saya dulu lepas bersalin sy minum herbalife..turunlah jugak...kita ni sama spesis, cepat naik susah turun...

IS,
awak tu dah kurus n kecik moleh..buat apa la nak kurus2kan badan lagi...

Lin,
berita baik dah tentu saya war2kan nanti...