Khamis, 15 Oktober 2009

Alahai..teringat mee kari yang lazat iteww!!!!!

gambar ihsan : flikcr.com (en mat gebu)


Adalah aku memang tidak sopan setelah membaca doa diakhir solat...boleh plak aku terfikir nak berbuka ngan mee kari balik nanti..sebab musababnyer ialah, pagi tadi aku masakkan untuk papa kari ayam n sayur kobis goreng untuk lunch dia. So, aku simpan la sikit..wat jgn kempunan..tapi lebih salad semalam pun ada gak..bile dah teringin tu, aku terus p kedai giant yang dekat jek ngan ofis aku nih...beli bahan2 tambahan untuk memeriahkan lagi mee kari aku...aku beli daun bawang, telur n taugeh...bawang goreng n spagethi aku akan siapkan balik nanti....errmmmm, mesti sedapkan mee kari tu nanti...walllahhhhhhh.....

balik ni ada tugasan besar yang menanti....nak basuh baju,kemas bilik, main2 ngan si kecit, pastu berbaking la aku sampai ketengah malam untuk memenuhi 5 order kek....2 biji moist choc cake n 3 biji kek pisang....ada beran??????? kek coklat tu aku akan masak guna panasonic smart cooker (microcomputer) aku tu...n kek pisang aku masak dalam oven..boleh jimat masa untuk bercintan-cintun ngan papa plak....ahaksssss...!!!!!

2 ulasan:

Unknown berkata...

wah...sempat bahagi ms dgn semua ni..caya lah kak...

mee kari tue? lama dah x amik sejak diet...apakah aku akan jatuh makan mee kari...huhu..hope bersabarlah hati

Beattey berkata...

mee kari akak ni takde santan...heheheh..jadi baik untuk diet...spagethi jugak tak banyak jumlah karbo nyer...

jeles tgk mia dah capai berat impian..