Rabu, 14 Oktober 2009

Lawakan baju ni????

pinjam gambar ButikNep

Baju ni adalah sangat menyentap qalbuku.....haiyooohhhh....ni semua penangan merayau2 kat butiknep..baju kat situ memang lawo2..bagi yang kaki shopping online memang kenal sangat ngan butik ni.....dah 2 hari aku tak berapa nak lena tido dalam tren sebab memikirkan mana nak dapat budget beli baju nih....sungguh cantikkkkk...harga pun kalau aku cakap ngan papa...mesti dia kata "tak payah beli ma...."...aku kenal sangat la...erm....


baju ni pada aku boleh tahan la harganya..konon2nyer nak beli untuk aidiladha nanti sebab nak mengubat hatiku yang lara yang tak dapat balik kg pada hari raya korban...size pun dah kena sangat ngan aku....tapi terpaksa kot aku korbankan sebab duit bagi aku sekarang adalah untuk beli kelengkapan "rumah"...hehehehe.....lain la kalau bines kek aku tu maju..leh jugak aku beli....tunggu bulan depan la, mana tau banyak org nak order kek...jumaat ni jek dah ada 5 biji kek yang org order...huhuhu...boleh kot....


Ataupun...

Simpan la duit untuk beli baju yang jauh lebih cantik daripada ini...wwwaaaaaaaaaa!!!! (saje nak menyedapkan ati la tu)




Tiada ulasan: