Isnin, 12 Oktober 2009

Lama dah tak update...

gambar ikhsan : flickr.com



Salam..

Apakhabar korang sumer..aku dah lama tak update blog..maklumlah bz memanjang....lagi satu takde gambar nak upload sebab sekarang ni dah tak bawak dgital camera kemana-mana...erm..kira kalau takde gambar,..mood nak bercerita pun kureng la....

Minggu lepas adalah minggu aku bercuti dari diet...erm, mana taknyer jemputan open house berderet2..dah nak berakhir syawal ni pun masih lagi meriah....masa aku kecik2 dulu...tak pernah dengar istilah rumah terbuka...marhaban banyak la....kalau dulu raya ke-15 dah kira habis raya dah tu...banyak beza raya dulu n raya sekarang....dulu2 kalau dapat duit raya 50 sen dah kira kaya la tuan rumah tu...sekarang kalau bagi singgit mau dicampak balik ke muka tuan umah...kedekut katanyer...haiiii....zaman anak aku nanti macam mana la agaknyer trend beraya yerk....

Setakat hari ni aku berjaya mengekalkan berat badan aku..macam tu jugak la..tak turun tak naik..kalau turun pun naik balik..kalau naik pun turun balik..pi mai..pimai..tang tu jugak berat aku..pasai 2 minggu lepas aku puasa straight jek...pastu minggu lepas aku bantai makan...so, bile timbang..sama berat masa 1 syawal ari tu...huhuhu..tapi puas hati la..dapat makan sampai lebammmm...nikmatnyer makan....

so ari ni aku memulakan puasa..sebab lom habis lagi puasa 6...hajat dihati nak puasa sampai jumaat ni..tgk la nanti macam mana...adios...




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betoll la.. kite dulu dapat 30 posen pon dah happy. Kelentung kelentang bunyik syiling je la.. sekarang mane nk syiling2 dah.. semua kertas2... heheh

Beattey berkata...

Lagi best raye zaman dolu2....meriah..tak macam sekarang ni...

kalau dapat 50sen , canang dah 1 kampung...setiap tahun mmg target umah tu jek la...