Khamis, 1 Oktober 2009

Pening aarrrr.............


Sakit kepala aku datang lagi bila tengok report ni...bile la nak habis...esok boss dah nak tengok..tapi content, hancuss...takde idea nak buat..maklumlah lepas Rancangan Fizikal Zon Pesisiran Pantai (RFZPPN) di tamatkan, aku bercuti daripada wat report selama 4 bulan..la ni payah nak mula balik...

lagipun bab-bab ekuin ni aku takde experience sangat la...macam mana ni...nak surf internet pun aku dah tak tau nak amik mana..banyak sangat...nape la susah sangat nak dapat idea yang bernas ni..cover jek yang dah kompom.....alahai....mau tak tido aku malam ni...

Malam ni plak nak buat kek..hairi tempah untuk isteri tersayang...huhuhuhu...suami mithali la katakan...erm...mmg tak tido..

takpela...slow n steady bebeh....

sabar...

sabar..

sabar.

sabar




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

selamat mereport dan mengekek ye... :)

Beattey berkata...

report..report gak...mencekek sudah pasti...

ijan, best ke raye sana??