Selasa, 20 Oktober 2009

Betul ker nihhhh????


Salam...

Waduh penat tul la ari ni..naik kematu kaki ni..punya jauh berjalan..mula2 p KLCC renew license, pastu g citibank jalan kaki ngan tuan hairi,,mak oiiii....sakit tul kaki aku nih....so, mama nak citer pasal meroyan memasak di pagi hari...

Hari ini dalam sejarah mama masak untuk lunch mama (betul ker nih!!!!, percayala..)...selain daripada lunch jannah n papa....lauk asing2 hokeyy..ikut tekak masing2...apa mama masak ari ni???..untuk papa mama masak sambal sotong, udang masak kunyit. Sayur plak mama tak masak, coz papa suka makan ulam-ulam kalau makan ngan udang masak kunyit tu...mama punya lunch adalah yang paling spesel..ketam madu berlado kauuu....aduhai..sedappnyerrr....jannah plak macam biasa bubur sayur bersama ikan...brekfast kami plak roti canai telur cicah ngan sambal sotong..aduhhhh..aduh...ko makan ke melantak..apo-apo yo lai..janji sempena tengah bendera naik ni, longgarkan sikit diet tu....tapi banyakkan bersenam...

sedap tak???


Apapun, minggu depan nak mula diet balik....tapikan dapatkah aku ber'workout'????....nak curi masa tang mana lagi...nantilah aku cube adjust2...mana tau boleh jadik macam cikadekmanes tu....aku salute giler kat dia...diet yang menjadi..tak macam aku..hampeh!!!!!!

apapun...jom enjoy the food bebeh.......






2 ulasan:

Nieza Ishak berkata...

wallaweiiiiiiii

kasi resepi ketam sket

Beattey berkata...

Nak resepi ek...jap lagi kita letak dalam entry...