Rabu, 28 Oktober 2009

Apa ke he nyer ni.....


Apa ke he nyer....

Tetiba amat2 teringin nak menikmati cekelat di waktu-waktu hujan begini..gigih membelinyer kat kedai GIANT seberang jalan nun....rasa macam nyaman jek....aku adalah peminat cekelat itam kalau nak tahu...klau milk choc..kirim salam aku nak makan..pasal manis sangat...aku ni plak allergic manis2..rasa macam nak pitam kalau makan yang manis2 nih....macam org darah tinggi makan ikan masin la gayanya tu....haiihhhh....erm..tapi..tapi..oh tidak..aku bukan mengidam pun....

Aku tahu sebab apa..sebab esok adalah hari last bekerja bagi aku la..korang kena keje la..lusa cuti balik kampung...yyyaaaaahhhhhoooo....bestnyer...esok plak besday Jannah...esok jugak nak bikin Moist Chocolate Cake Cream Cheese Layered ...apo ko panjang namo ehhhh....nanti senang2 aku upload gambar kek tu...mesti menyentap kalbu korang....

Apapun....

memang sangat nikmat cekelat ini...

Alhamdulillah....



7 ulasan:

ibusinga berkata...

upload resepi sekali tau...
ini ibusinga mau try gak...
:)

Beattey berkata...

o..resepi tu..ok..ok..buleh..

yang resepi bun tu tak nak ke???

ibusinga berkata...

hahahaha...
bun...
tinggi sgt level tu...
dah lah tadek BM..
dah boleh bayangkan AyahSinga kata apa...
"kita beli laaaaagi cepat dapat makan..."

Beattey berkata...

hahahahah....

kita pun tak tau macam mana rupe BM..nanti nak survey2...mana tau leh mintak En Papa beli 1...

takpe Ibu..usaha tangga kejayaan..

kucingorengemok berkata...

ibusinga nak resepi coklat? (tetiba je nyentil bizibodi) ;)

ibusinga berkata...

coklat...???
beli laaaaaagi cepat...
:)

Beattey berkata...

hahahaha...


lawak la...