Selasa, 27 Oktober 2009

KL nak ujan...


Sekarang ni dah pukul 5.06 petang....
ada lg 24 minit lagi nak balik..tapi langit macam nak runtuh...
patutkah aku berjalan kaki dari ofis ke LRT Setiawangsa..???
atau aku tunggu bas RAPIDKL..yang terlalu cepat berlalu (memang patut pun nama dia macam tu)...selalunyer aku tak sempat nak lintas jalan dia dah blah...
ataupun patut aku membazirkan duit sebanyak RM3.50 untuk naik teksi???...duit gaji aku pun dah tinggal 0.3K...(semput..semput..semput)
ataupun nak tumpang budak opis...

apapun...

fikir2 la lagi...

2 ulasan:

Sitisifir10 berkata...

Takpe..hujan itu bawa rezeki...apa kata redah je hujan tu...ahahaha

Beattey berkata...

heheheh...masalahnyer nanti bile naik tren dlm basah kuyup..semua org dok tengok...hua,,,