Jumaat, 23 Oktober 2009

Hasil Baking Semalam.....



Inilah hasilnyernye..projek malam tadi..tapi deconyer pagi tadi...thanks papa, tolong mama belikan bahan2 buat kek....

Tetapikan ada cerita disebalik semua nih...papa, makin hari
makin pandai membeli bahan kek kat kedai Yen, PJ....kek ni siap semuanyer atas pertolongan papa...malam tadi mama bz memarut carrot, papa dengan rela hati ambik tempat mama tidokan Jannah, kemas tempat tido, tunggu mama habis buat kek...pagi tadi papa bangun awal..tak pernah2 dia bangun awal semata2 nak tolong mama men'deco' kek...pastu bangunkan jannah n kemas bilik..ye la bini bz jerk..anyway thanks to papa..semakin lama papa makin memahami kerjaya merapu mama nih...dan yang lebih menggembirakan papa dah banyak berubah (daripada banyak bergantung kepada mama)....kepada yang lebih baik...i luv u la papa....thanks a lot..again and again....



Kek ini adalah untuk anak nieza (kali kedua..yang pertama tu tak sampai hati ku nak tengok)...sori la nieza kalau kek ni deconyer kurang menarik...maklumler, dapur kita kecik pastu berkongsi lak..hehehe..faham2 jek ye...kek carrot tu plak khas untuk En Fathil yang menjadi pelanggan tetap kek mama ni..harga spesial punyer...minggu depan pun ada acara baking lagi..kali ni untuk anakandaku yang tersayang..Nur Hijanah Fitri...ye la nak masuk setahun sudah,...mama doakan agar anak mama menjadi seorang anak yang solehah, bijaksana dan taat kepada perintah Allah n mama&papa..

Kita tunggu n lihat macam mana plak rupe kek bestday Jannah lak....


tunggu....


.
.
.


4 ulasan:

blogresipi berkata...

Wah... mesti la yg spesel untuk anakanda tersayang ye tak? nanti kite dtg nak makan kek Jannah ye.heheh

Beattey berkata...

boleh2..makan kek jannah kat muo..heheh...

ijan, kita tak ler terer sangat wat kek macam awak....

ibusinga berkata...

kek buah kukus ada...?
nak tempah n pos boleh..?
:)

Beattey berkata...

kek kukus buah lom penah wat la..

kek buah ada la...

amacam??nak???