Khamis, 22 Oktober 2009

Today Is Pink...


Salam...


Dah lama aku tak pakai baju nih...ada la dalam dua tahun...biasalah, dah takde baju nak pakai p ofis..semuanyer dah besar (adakah dietku sudah berjaya???)..so carik stok baju yang telah lama di dalam kotak..so minggu ni rasanyer semua baju yang dipakai diambil dalam kotak ajaib aku tu..papa dok sengih2 mama punggah kotak ajaib mama....mesti dalam hati dia berkata-kata..."apalah projek baru bini aku nih"....dia tak tahu bini dia dah kekurangan baju...so, papa..belikanlah baju baru untuk isteri mithalimu ini...huhuhu....

Kalau aku bilang ngan papa macam tu..dah tahu jawapan standard...."mama, bukan papa tak nak belikan, nanti la tunggu mama dapat berat ideal..baru papa beli satu almari pun tak pe..beli sekarang rugi jek...kan3x...".inilah skrip drama swasta papa....tu yang mama sampai sekarang tak buhsan2 berdiet..sebab nak dapatkan 1 almari yang penuh ngan baju2 baru....

Semalam Zel ada kata nak mula 100 hari tanpa nasi...so dia kata mungkin mula 1 nov nanti...erm, ari leh lagi la makan nasi ayam yang mama bikin pagi tadi untuk lunch papa...mama sempat la bawak semangkuk g opis...seram gak nak makan nasi ayam tu....

Bersalah kah saya????


Nak makan....makan la labi....



Tiada ulasan: