Jumaat, 6 Mac 2009

5th Mac


Ni gambar terbaru Jannah

Salam...

Semalam aku tak datang keje...sebab g checkup Jannah kat Klinik Ibu dan Kanak-kanak TTDI...dia taklah kena cucuk..tapi bila dengar dia batuk-batuk..aku pun tak sedap ati nak g keje...dia batuk sebab berjangkit dengan Qayyum..kat umah Wan Bedod dia..ermm..nak buat macam mana dah tinggal kat umah pengasuh....dia ok...berat dia dah 7.1kg...oklah tu..sihat walafiat...mesti tok abah dan tok mak kat muar tu rindu sesangat kat dia...

So semalam aku amik shake sekali jek (pagi)..tengahari aku ingatkan hubby dapat balik makan tengahari kat umah..last2 dia kata takut hujan..nanti sangkut kat jalan...so aku makan ler sengsorang..menu aku sayur campur dan ikan goreng jek...

Petang ingat nak makan shake, tapi aku dah makan kuih nagasari...bibik (imah) yang buat..sedap jugak..sekali lupa diri aku bantai sampai 4 bungkus..alal bungkus cam lepat tu...pastu aku makan kacang..pastu hubby nak ayam goreng ayamas redhot tu..aku gorengkan dan makan la sikit...pstu gian lak nak makan tosei...tapi hubby aku tak larat nak bawak aku g Mohsin...so malam aku tak makan la...cuma makan sikit jek coklat...just rasa jek...hehehehehhe..so semalam aku rasa ari kantoi aku...hampehhhhhhhh!!!!!!!

Tiada ulasan: