Rabu, 11 Mac 2009

Daily Menu - 11th Mac

Urrrrrpp.....Alhamdulillah..kenyang..syukur atas nikmat yang Allah kurniakan..baru habis sepinggan chicken salad aku...huhuhu...sebenarnya aku ada rasa perubahan aku makan salad 3-4 hari ni..aku noticed yang susu badan aku makin banyak..mungkin sebab makan sayur-sayur mentah kot...balik jek dah bengkak susu aku..so malam tadi dapat la aku 2 botol stok susu...Mulai semalam aku dah berazam semula untuk menyusukan Jannah sepenuhnya..tak mau campur susu formula..for the first step aku nak kumpul stok dulu sementara susu SIMILAC dia banyak lagi..ada 2 tin besar...aku harap berjaya lah...korang doa-doakan la ye...

So menu diet aku untuk hari ni;

Pagi - Shake strawberry +1000ml air

Tengahari - Pop Corn Chicken Salad + 600ml air

Malam -
Shake strawberry +1000ml air

Sekarang aku makin berdisiplin..seperti kata Stella...semangat mesti kuat dan berdisplin...huhuhu...aku ingat kata-kata otai HL ni...so buat masa ni aku tak terfikir pun nak terkucil (wallaaaweehhh ayat power tu..)..harap dapat bertahan macam ni sampai la aku balik kampung nanti....kalau kat kampung aku mesti terbabas..almaklum mak yang masak...sedapnya ikan lumi goreng mak...aku rinduuuuuuuuu!!!!!!!!!

Tiada ulasan: