Khamis, 26 Mac 2009

Daily Menu - 24th n 25th Mac

Salam...dah lama tak update blog..hehehe...baru 2 hari...aku cuti ler...24hb tu aku cuti sebab pengasuh Jannah ada hal....so aku ler yang jaga Jannah..tapi pada hari yang sama gak amik Angah kat LCCT pasal baru balik dari Surabaya...hari tu memang aku penat sangat coz kena hantar dia kat puduraya lagik...huhuhu...letizzzzzzz....Jannah pun turut letih gak...diet aku pun turut terganggu gak....ini dia menu yang aku update untuk 2 hari...

24/3/2009 (Selasa)

Pagi - Shake Cappucino + 600ml air

Tengahari - Bihun sup tulang + 1000ml air

in between - tongkat ali coffee + 1 slice kek gula hangus

Malam - around 9 p.m, hubby belikan aku burger OTAI, makan kat parking lot Puduraya..nak tolak tak elok lak (alasan tu....) tapi aku dah letih sangat n lapar sesangat....jadi makan jugak lah...huhuhu..pastu aku makan jambu kering sambil tengok channel Animal Planet ngan hubby...so overall is KANTOIIIII.....

balik jek, aku dok belek2 baju kebaya yang Angah bagi..kebaya merah..memang cantik gile...aku takleh la tunjuk kan sini...nanti ramai plak yang tahu baju raya aku..heheheheh...longgar gile baju tu...aku ingatkan tak muat sebab dia kata yang paling besar saiz L....besar lak baju tu,,,nak kena repare balik la....hubby dapat t-shirt hitam..tapi malangnya sempit...jadi dia nak handover kat anak sedara dia...Jannah lak dapat tudung,..tapi tudung tu terlalu besar untuk dia..

Hari Rabu lak, aku dah teruja nak g keje, tapi Jannah lak tak sihat..batuk2 n demam sikit...aku terpaksalah amik EL sebab kesian kat dia..Alhamdulillah, ari ni dia dah ok sikit...aku risau batuk dia tak baik2 lagi...tapi batuk tu bukan hari-hari,...kadang-kadang jek...semalam penat gak pasal dia meragam jek...menu semalam lak seperti di bawah..

25/3/2009 (Rabu)

Pagi - Shake Cappucino + 600ml air

Tengahari - Bihun Tomyam Seafood + 1000ml air

in between - tongkat ali coffee + sebiji cucur udang

Malam - around 9 pm, rasa aku dah terlambat sangat nak minum herbalife..aku just minum white coffee dan makan jambu kering tu sambil lipat kain ngan hubby..rajin lak dia malam tadi tolong aku lipat kain...hehehehehe....sayang abang....aku rasa semalam pun hari kantoi aku yang tak dapat mengekalkan 2 shake sehari...so for 3 days later aku nak berdetox..takut gak nak timbang...mesti turun sikit jek...tunggu result on 31 Mac nanti k...daaa....

Tiada ulasan: