Isnin, 23 Mac 2009

Daily Menu - 23rd Mac

Menu hari ni...macam western sikit..ala-ala nando's gitu, pasal aku makan ayam dengan sos nando's..."extra hot peri-peri".Aku ni memang peminat nando's..hajat di hati nanti aku nak beli garlic sauce dia lak...anyway..apa yang aku makan hari ni..let's check it out :)

Pagi - Shake Cappu + 600ml air

in between - pisang keju n 2 slice brownies (ada besar 2 jari jek)

sebenarnya bibi (ofismate) yang bawa bende ni..dia baru balik dari Jakarta..sedap jugak makanan kudapan indon..esok akak ngah aku balik dari Surabaya, tak sabar aku nak tengok kebaya merah dan tudung jannah yang aku kirim..mintak2 lah berkenan kek mato den...huhuhu...

Tengahari - Ayam panggang, coleslaw, kentang rebus, sos nando's + 1000ml air

Malam nanti -
Shake Cappu + 600ml air

Di sini aku nak share resepi coleslaw...selamat mencuba

Coleslow Beto's

5 keping daun salad lettuce
1/2 biji carrot
1/2 biji buah pear cina (warna hijau tu)
1/2 biji capsicum (merah n kuning)
Semua bahan diatas dipotong dadu..kecik-kecik tau..

1 sudu makan mayonis
sedikit lada sulah

cara-cara : gaul semua bahan diatas dan hidangkan ketika sejuk..kalau suka masukkan perahan lemon sedikit..marvellous gitu....

Sekian .....selamat menjamu selera....

Tiada ulasan: