Rabu, 4 Mac 2009

Daily Menu - 3rd n 4th Mac

Salam semua..

Semalam aku memang tak makan langsung...disebabkan malas nak kuar cari makan tengahari (asyik kena perli jek balik lambat) dan disebabkan aku memang takde mood..mana entah dia larikkk....

Aku just amik shake 3 kali (pagi, tengahari dan malam tadi). tak rasa lapar pun...semalam banyak benda yang menguji kesabaran aku...Masa nak gi keje motor prob, pastu kasut aku plak tertanggal....balik keje dah la hujan lebat, tren plak jem kat kerinchi..bengangnya aku..nasib baik hubby aku tak bising...mood dia ada baik semalam...Jannah plak mak lang dia dah tolong amikkan dari rumah Wan Bedod...so aku taklah terkejar-kejar nak amik dia time maghrib. Lagipun tak elok baby kuar maghrib..banyak hantu setan ngikut nanti...

Hari ni plak, 4 mac, aku ada meeting kat RFN...so ada lah sedikit juadah pagi dan makan tengahari...juadah pagi tadi aku cuma makan buah-buahan dan tengahari aku cuma makan lauk...nasib baik pagi tadi aku sempat shake (french vanilla+soyfresh strawberry)....kalau tak, mau kantoi diet aku...malam ni lak aku amik shake aje...pasal aku balik lambat ari ni...begitulah ceritanya...sekian melaporkan...

Tiada ulasan: