Isnin, 2 Mac 2009

My Herbalife Stock



"Sound check...sound check"....ehem..ehem...kering tekak aku rasa pagi-pagi ni..mungkin kurang ayaq kot..pasal lepas jek minum shake pagi tadi..aku terus kuar pi keje...tak sempat nak bilas tekak aku ni ngan air suam...

Aku sekarang menggila nak buat stok herbalife...kat ofis aku ni aku letak satu kotak herbalife bawah meja..semua orang kat ofis ni tau aku tengah on diet sekarang ni...malu gak kengkadang..tapi nak buat macam mana, tak boleh nak sorok-sorok dah...hehehehehe....so aku terfikir gak nak beli lagi..nak penuhkan bawah meja aku ni...

Alkisahnya, aku selalu buat shake guna soyfresh...dah lama aku cari soyfresh yang perisa strawberry...aku gi giant, tesco, carrefour semua takde...last-last jumaat ari tu aku g la jusco ngan echah...fuiiiyyyoooo..jumpa plak tu..apa lagi, aku rembat la 4 kotak...sukenye aku...lagi berkobar-kobar la aku nak mendietkan diri ini...hukhukhukhuk....Ada banyak lagi lemak yang aku nak buang ni...lebih kurang 45kg lagi...banyak tu...sama berat ngan sepikul daging lembu atau seorang lagi manusia (bernama mas, echah dan mira)...dahsyat2...mengapa la aku sanggup bela lemak tu dalam badan aku...em...tengok la nanti yer..tercapaikah impian aku...:)


(Ni dia soyfresh strawberry flav yang aku cari2 selama ni)

Tiada ulasan: