Selasa, 14 April 2009

Belanjawan


Salam semua..

dah lama jugak aku tak update blog nih..pasal bz jerk..kat umah takde internet...huhuhu...kunonyer rasa...semalam lak aku g meeting kat Wisma Tun Sambhatan..erm, ada la provide lunch, tapi aku tak makan pun..malas plak nak makan (betul ke aku nih!!!!)...

semalam, aku dok berkira-kira budget untuk bulan depan....so rasanya dengan kenaikan harga Herbalife ni rasanya aku kena stop kejap la consume Herbalife...sebab banyak nak pakai duit la bulan depan...mesin basuh rosak la...roadtax n insurans mati la, nak service kereta lagi walaupun aku tak bawak pung...huhuhu..banyak gak nak pakai...so aku dulukan kepentingan keluarga la dulu..mulai bulan depan aku akan berdiet tanpa HL...agaknya boleh ke???....bulan ni pun sakit gile..bile la nak 24hb...duit...duit...duit...


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


nak update menu untuk semalam lak;

13/4/2009 (Isnin)

Pagi - Shake Strawberry + 600ml

in between (kat JPBD) - 2 keping kuih + anggur + honey dew + mineral water

Tenghari - 100g baked bean + fries (4-5 ketui jek) + 2 bite double cheese burger

Malam - tomyam ayam + 4 sudu mee hailam + 1 kiub (2x2) cake carrot + 4 sudu maggi goreng (hubby punye)

Anyway sekarang aku buat sekali shake jek.pasal nak jimat sampai hujung bulan ...huhuhu

Tiada ulasan: