Rabu, 29 April 2009

Mula mengepam.....

Hari ni, aku nak mulakan balik untuk menyimpan stok susu untuk jannah...terpanggil untuk melakukan EBF untuk Jannah....aku akan cuba semampu yang boleh..pagi tadi aku dah start mengepam susu...walaupun cuma 1 oz, tapi dah buat aku puas...pukul 1 nanti aku akan pump lagi...

Sebenarnya aku dapat kekuatan ini daripada Kak Nieza dan Kak Hazarina...mereka ni lah yang bagi aku semangat untuk menyusukan Jannah secara eksklusif walaupun aku memang menyusukan Jannah tapi tak sepenuhnya..so, aku cuba untuk hari ini..dan hari-hari seterusnya..walaupun aku cuma guna pam manual..tapi ia tak mematahkan semangat aku...demi anakku yang tercinta...

Doakan aku semoga berjaya dalam perjalanan untuk memberikan Jannah susu aku..walaupun Jannah dah berumur 6 bulan...belum lagi terlewat untuk aku menyusukan Jannah secara eksklusif..mungkin kena korbankan lebih masa dan tenaga untuk membayar nilai susu ibu...Amin.

Tiada ulasan: