Selasa, 14 April 2009

Countdown.....

Beberapa hari lagi..oooppsss...2 hari jek lagi hubby aku umurnya dah menginjak 30 tahun...dah tua dah dia..tapi aku rasa dia makin matang...berbeza betul sikap dia berbanding sewaktu mula-mula aku kenal dia dulu...semakin hari dia semakin matang...dan sejak dua menjak ni dia banyak dah berubah....berubah kepada yang lebih baik...

Dia banyak membantu aku sekarang ni..ye la bila Jannah dah semakin membesar sekarang ni...aku jadi makin sibuk..sekarang ni dia banyak bantu aku buat kerje-kerje rumah macam lipat baju, kemas katil Jannah, buatkan jannah susu, kemas bilik..dan macam-macam lagi la kerje yang aku tak sempat nak buat...kadang-kadang bile aku tengok dia..sejuk mata aku aku..dan adakalanya aku tersenyum sendirian....(bukan gile senyum sengsorang, senyum bile aku terfikirkan dirinya)...

So, aku dah pun hadiahkan dia HP baru...jadi ulangtahun dia nanti tak tahu la aku nak surprisekan apa lagi...aku bagi HP tu dah lama dah...bulan lepas lagi...sebab aku tengok dah buruk sangat la hp dia..masa bagi hadiah tu kat stesen LRT, dia punya la suke smpai cium aku kat situ jugak..malunyer....tapi takpela...halal...

Apa-apa pun..aku berterima kasih sangat kat hubby aku kerana menjadi seorang kawan, sahabat, kekasih, dan suami yang terhebat untuk diri aku...i luv u so much papa....(jiwang nyer.....)

Tiada ulasan: