Jumaat, 3 April 2009

Daily Menu - 2nd April

Salam...ari ni tak larat nak menulis pepanjang..banyak bende sebenarnya yang aku nak tulis...tapi entahlah..dengan keje yang banyak n mata yang sayu-sayu jek nih..ku gagahkan jua mengupdate daily menu aku..so menunya ialah;



Pagi - 1mangkuk kecik spaghetti putih + sekeping roti sardin + super power tongkat ali coffee

in between - buah pear

Tengahari - Shake Choclate +1500ml air

in between - buah epal separuh

Malam - Shake strawberry +600ml air

Supper - 1/4 telur dadar + gulai rebung dengan ikan tenggiri (just amik rebung n seketul ikan) + 400ml air

selepas aku amik shake, lebih kurang sejam setengah jam selepas itu, hubby ajak aku makan nasi..aku menolak dengan cara baik...dia goreng telur dadar..so dia suapkan la aku sikit..dan aku dengan tak rasa bersalahnya aku pun join la dia makan...sudahhhh..kekenyangan aku malam tu..rasa menyesal tak susah..huhuhu..mengapa iman ku tipis sangat...why???..why??....whyyyyyyyyyyy????????????

Tiada ulasan: