Jumaat, 17 April 2009

Program Hari Esok....

Salam..

Aku sebenarnya tak sabar nak menanti hari esok....sebab banyak aktiviti yang nak aku lakukan ngan hubby tercinta aku...aktiviti aku esok dari pagi sampai petang, ni antara yang aku dapat plan;

6.00 pagi - bangun tido, selalu aku bangun awal dari tu...pastu aku terus mandi n solat

6.30 pagi - kejutkan Jannah, tapi selalu dia dah bangun dulu...so aku siap2 menyusukan dia

7.00 pagi - Bagi jannah makan dan siapkan dia untuk ke rumah Wan..aku terpaksa tinggalkan dia pasal aku nak dating ngan hubby

7.30 pagi - aku ngan hubby plak bersiap dan kemas bilik

8.30 pagi - hantar Jannah n gerak ke jualan pureen PJ..(aku dah budget untuk bershopping kat jualan gudang Pureen...masa ni la aku nak berjimat..so bagi sesiapa yang nak beli barangan baby, masa ni la membeli kalau nak berjimat...aku beli stok barang2 jannah untuk 6 bulan...Jualan Pureen tu kat PJ..aku tak ingat lak alamat dia...erm..kat kilang vitagen..ala korang refer la kat metro....)

9.00 pagi - 12.00 tengahari - shopping

12.30 tengahari - gerak ke OU
hmmmm...sebenarnya hari ni aku nak berdating ngan hubby..nk tengok wayang sama2..cadang nak tengok cerita "Jangan Tegur"..sebab dia beriya2 sangat nak tengok citer tu..klau sempat nak tengok gak citer fast 2 furious..kalau sempatla..kalau tak sempat kitaorang g la makan2 kat OU tu..choice g OU sebab dekat gile ngan umah aku...Sg Pencahala...bile aku ajak g midvelley or KLCC dia tak mo..pasal nanti jem katanya..lantaklah janji sempat la aku berdating ngan hubby..lama tak kuar manja2 berdua...tak sabar rasanya...huhuhu..

4.00 petang - anggaran aku balik umah..

malam plak hubby cadang nak gi mancing ngan kawan baik dia (abang ngah dan kuzy)...kawan baik dia semua aku kamcing...aku lepaskan jugak la pasal dah lama dia tak kuar ngan kawan-kawan dia..dunia dia cuma kat tempat keje n rumah..jadi biarlah dia bergembira...pagi ahad baru balik kot...takpela..mama izinkan dengan rela hati...

Tiada ulasan: