Khamis, 30 April 2009

Mengantuknya!!!!

Salam dan selamat pagi semua...

Hari ni, insyaAllah kalau takde apa aral..aku menggantikan puasa untuk kedua harinya...long way to go...ada 14 hari lagi...tapi hari ni aku mengantuk gile...iyelah pasal banyak kali bangun malam tadi..Jannah tak nyenyak tido...tak tau la kenapa dengan dia..dah seminggu dia macam tu..nak kata demam, tak jugak..cuma dia kuat berpeluh..nak kata dia haus lak..bila aku menyusukan dia 15min terus dia tido...selalunya kalau haus, dia akan menyusu dalam 1 jam...dan kesempatan dia bangun tu aku pun memulakan operasi mengepam dalam pukul 3.30...dapatlah 1 oz jek...sikitnye....tapi takpela, nak buat macam mana...dah tu jek rezeki Jannah...

Lepas tu sempatlah aku masukkan baju dalam WM dan kuarkan ayam dalam freezer..sebab nak masakkan lauk tengahari untuk hubby...so pagi tadi aku masakkan dia kari ayam jek....sebab mata tak leh nak bukak dan tak larat nak buatkan dia nasi beriani...(sori ye papa, mama letih sangat2)....

Papa plak tak sedap badan sejak kelmarin...ini gara2 minum air kelapa yang dibeli kat tepi jalan..so aku dah haramkan dia minum air kat tepi2 jalan ni..tak bersih la...papa asyik muntah2 jek...semalam dia sakit2 perut..risaunya aku bila papa sakit2...bukannya apa, kalau papa sakit..lama nak baik...dan asyik monyok jek..dan aku takde le kawan nak bergurau...Harap2 papa ok ari ni...

k la...aku nak sambung keje n pukul 10.00 pagi nanti aku nak mengepam susu...untuk Jannah tersayang....

2 ulasan:

Mia-Ina berkata...

hehe.....sabarlah..dugaan utk akak ye....semoga tabah jd isteri & kekal jd ibu jannah yg kuat smgt ..hehe....suke tgk pipi kak beatty...haha...tembamnya...

beattey berkata...

hehehe..pipiku memang tembam dari tecit lagi....thanks mia bagi akak semangat...