Selasa, 21 April 2009

Jannah dah tumbuh gigi.....


Malam tadi baru aku perasan yang Jannah dah tumbuh gigi bawah..aku nampak baru kuar sikit.....ermm...aku jerit2 panggil hubby..."Pa, meh la sini...jannah dah tumbuh gigi......"erm...hubby kata itu pun nak kecoh mama nih....tak kira aku nak kecoh gak...iyelah teruja tgk anak dara aku dah tumbuh gigi...yepppiiii.....senorok bile lihat setiap perkembangan terbaru anak kita...semoga Allah memberikan dia kesihatan yang baik dan menjadikan dia anak yang solehah...Amin....

4 ulasan:

Aziera Yazid berkata...

Haha dah tumbuh gigi ye Jannah..jaga-jagalah mama nya masa bf tu..Bahaya tu hehe

beattey berkata...

hehehehe..tu la kak..takut jugak kalau dia lepas geram..mau menjerit mama nanti...

ida_maya berkata...

syoknya. k ler tu anak dara dah tumbuh gigi........cepatnya dia tumbuh gigi ?

beattey berkata...

aa..ah..mak pun kata jannah cepat tumbuh gigi...