Jumaat, 24 April 2009

Jannah Demam Lagi!!!!


Salam....hari ni sebenarnya aku takde mood nak g keje..pasal Jannah demam lagi hari ni..semalam suhu badannya taklah sepanas hari ni...37.8 darjah celcius....erm..dia bangun pukul 3.00 pagi..dia tak menangis..tapi merengek..mungkin kerana tak sedap badan....so aku pun bangun menyusukan dia dan bagi ubat demam...bila dia dah tido semula dalam pukul 5.00 aku letakkan tuala basah di dahinya..siannyer aku tengok...Mak aku kata dia demam sebab nak tumbuh gigi...apapun aku tetap risau...nak cuti hari ni...cuti tahun aku tinggal 6 hari jek lagi...so terpaksalah aku pergi kerje...

Masa hantar Jannah ke rumah Wan, aku tengok matanya sayu je..tak seperti biasa..hati ibu mana yang tak luluh tengok keadaan anak macam tu...tapi pagi tadi sebelum g hantar aku dah periksa suhu badannya...dah tak demam sangat....tapi tak ceria seperti selalu..yang selalu gelak2 bila berada di atas motor...Jannah...Jannah..

Mama doakan, Jannah cepat sembuh ye nak....kuatkan semangat tu...kuatkan badan tu...Amin. Mama n papa susah hati sangat hari ni....huhuhuhu.......

2 ulasan:

Mia-Ina berkata...

seronoknya tengok org timang anak..huhu....mia ble la ye..haha..berangan sorang2 beatty....suke tgk jannah tumbuh gigi..comelnya

beattey berkata...

Mia...tu dah menandakan mia dah bersedia untuk berumahtangga..apa lagi...jangan dilengahkan..seronok dok timang anak tau...walaupun ada masalah..macam takde jek..